Re: AAAAAA!!!!!!!!! wszystko mi się wali!!!!!!!!!

Autor: Pet (spam_at_sru.org)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 18:50:26 MET

Alcer napisł(a) :

> Cześć,
> mam nowy sprzęt, składam go do kupy i....
> 1. komp się albo włącza albo nie (w zal. od humoru) - problem z zasilaniem?
> 2. przy włączonym kontrolerze stacji (FDC enabled) stacja się świeci, reszta
> nie uruchamia się

prawdopodobnie źle podłączony kabel (np. obrócony lub podłączony niewłaściwą
wtyczką)

> 3. przy wyłączonym kontrolerze i wyjętym kablu uruchamia się system, ale
> bios wywala:
> // battery low
> // CMOS memory wrong size
> // press F1 to enter setup, F2 to resume

koniecznie F1 i ustaw setup

> 4. resume powoduje zawiechę komputera

nie dziwota

> 5. setup albo się ujawnia albo nie

możesz zresetować BIOSA na płycie głównej (zazwyczaj trzeba zewrzeć konkretne
piny, patrz w dokumentację płyty),

zazwyczaj wywołanie BIOSa wykonuje się naciśnięciem DEL zaraz po włączeniu
kompa,

> 6. po zapisaniu jakichś opcji w setupie komp się wiesza

*jakichś* opcji? Użyj defaultowych.

> 7. czasem da się uruchomić go z dysku, ale na nim nie mam systemu, więc
> kicha

no chyba nie jesteś tym zaskoczona

> Co może być przyczyną?

hmm...

--
Piotr Grzegorzyca   peter(małpa)regionet(kropka)pl  ::pozdrowienia z cienia::