Re: Procesory AMD niezgodne w dół?

Autor: Andrzej Kłos (andy.klos_at_wp.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 08:24:55 MET

.::Krzysztof::. wrote:

>nie siej paniki to nie prawda

>znow na amd :) odpowiedz na 99% poprawna podali koledzy.

Nie wstałem od kompa z powodu tego, że zamiast =ą= napisało mi =a= i nie
ogłosiłem wszem i wobec, że modem dołączony do mojego komputera firmy
ZOOM jest bee i psuje wszystko co piszę.

Postarałm się wyeliminować moje błędy - to po pierwsze, bo większość
stanowią nasze własne pomyłki, odrzuciłem wpływ systemu operacyjnego i
różnych możliwych jego ustawień i przetestowałem program na 14 różnych
kompach. Jedyną wspólną cechą tych, na których program się wykładał były
3 literki AMD wyryte na procesorze. A jedyną wspólną cechą tych, na
których chodził był brak tych trzech liter. I tyle. Takich procesorów (z
AMD) w moich 14 próbach było 5. Nie jest to żadna *statystyczna*
prawidłowość, bo do tego trzeba dużej liczby prób ale ja takich
możliwości nie mam. Paniki nie sieję, widzę tylko pewną prawidłowość,
którą, mam nadzieję, pozwolą mi zweryfikować szanowni grupowicze.

Po odpowiedziach widzę, że problem może dotyczyć szybkości, ale...
jeżeli to błąd biblioteki CRT Borlanda, to ok. Tyle, że nie widzę aby
program NE był kompilowany Borlandem, a po podglądzie kodu nie wydaje mi
się, aby wogóle był pisany w języku wysokiego poziomu.

Możliwe, że wyłączenie Internal Cache i External Cache coś da, ale...
to nadal nie tłumaczy dlaczego tylko na AMD. I nie rozumiem, jak
szybkość procesora może mieć wpływ na działanie programu, który
przyjmuje dane z pliku i z klawiatury a jedynym jego działaniem jest
wyświetlenie tych danych w trybie znakowym na ekranie. To bardzo prosty
edytor, z czasów, gdy grafika na PC była jeszcze w powijakach. I jeden z
pierwszych - jako zjawisko - bo służył uproszczeniu komunikacji
człowiek-maszyna.

nie panikuję, szukam rozwiązania mojego problemu, ale nie udaję, że nie
widzę tych trzech liter.

andy