Re: Procesory AMD niezgodne w dół?

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 09:01:59 MET

Użytkownik "Andrzej Kłos" <andy.klos_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> .::Krzysztof::. wrote:
>

> Możliwe, że wyłączenie Internal Cache i External Cache coś da, ale...
> to nadal nie tłumaczy dlaczego tylko na AMD. I nie rozumiem, jak
> szybkość procesora może mieć wpływ na działanie programu, który
> przyjmuje dane z pliku i z klawiatury a jedynym jego działaniem jest
> wyświetlenie tych danych w trybie znakowym na ekranie. To bardzo prosty
> edytor, z czasów, gdy grafika na PC była jeszcze w powijakach. I jeden z
> pierwszych - jako zjawisko - bo służył uproszczeniu komunikacji
> człowiek-maszyna.

> [...]
Nie jestem expertem od Borlanda ale mam znajomego w pracy ktory cos w nim
grzebie i ma komputer oparty na Celeronie, wczesniej mial Intel P2 i w obu
komputerach mial problemy bo program mu sie wykladal, znalazl rozwazanie,
uzywajac jakiego programu do spowalniania procesora chyba... wiec to nie
wina AMD a szybkosci dzisiejszych procesorow, podobnie jest ze starszymi
grami pisanymi pod stare komputery.... tak mi sie wydaje, to moja opinia i
to co zaslyszalem.
Pozdrawiam