Re: Procesory AMD niezgodne w dół?

Autor: Wonder (wonder34_at_poczta.fm)
Data: Fri 28 Dec 2001 - 11:15:54 MET

> nie panikuję, szukam rozwiązania mojego problemu, ale nie udaję, że nie
> widzę tych trzech liter.

 Kolega ma komputer z celeronem 400. I u niego za nic nie chce działać
"Lister" z Windows Commandera. Niezależnie od tego która to wersja
WC i na jakim windowsie jest uruchamiany. Zawsze jest tylko komunikat
o braku zasobów. A przecież WC to nie jakieś wykopalisko jak NE.
Czyżby Celeron był niezgodny w górę?? Na wszystkich AMD (od K6
przez K6-2, Durona aż po Athlona) ten program działa prawidłowo.
Chyba te Intele to do niczego się nie nadają! I same z nimi problemy.

Może nie oceniaj procesora na podstawie działania (czy nie działania)
jednego programu. I to pisanego na I8088 (ktoś jeszcze pamięta co to
takiego?).
U mnie na Athlonie 900 działa jeszcze Norton Commander 1.0. Również
jego wbudowany edytor. Więc może AMD jest trochę zgodny w dół?

Wonder