Re: ---== Lexmark, HP, Canon... co jeszcze? ==---

Autor: Krzysztof Kucharski (szpunk_at_priv.onet.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 19:30:34 MET

Użytkownik shephard <shephard_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a0fmk4$heh$1_at_news.tpi.pl...

[...]
> O HP słyszą więcej złego niż dobrego... o Lexmarku... nic nie
słyszę...
[...]
> Pomóżcie!
>
> aha, i chodzi mi o to żeby drukarka zmieściła się w 800
zylach...
[...]

<Żart>

Te pogłoski o złym prowadzeniu się HP-ków rozgłaszają zawiedzenie
posiadacze ... Epsonów, słynących, jak wiadomo z trwałości i
niezawodności.

<Żart/>

Serio - kup sobie jakiś tańszy model HP - 845 na ten przykład. I
tak wymiana kompletu atramentów dorównuje cenie nowej drukarki. W
ten sposób można cały czas być posiadaczem dtukarki na gwarancji !
:-))
Ja sam od paru lat jadę na HP710, od jakiegoś czasu na refilach.
Ponieważ jestem człekiem wygodnym, gnuśnym i leniwym, to od
jakiegoś czasu zamawiam napełnianie kałamarzy w pewnej firmie.
Płacę 70 zł, mogę dostarczyć kałamarz z pozasychanymi dyszami,
dostaję rachunek i gwarancję. Wiem, to prawie dwukrotnie drożej od
ceny kitu do refila, ale jak juz pisałem - jestem leniwy ... :-))

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski