Re: Jaki tuner ?

Autor: . : : Krzysztof : : . (krionix_at_wp.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 21:55:51 MET

Uzytkownik "eMGieB" <mgb_at_poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
> Hi!
>
> Zna;lazlem sponsora na Tuner TV :) I teraz zapytuje was jaki by tu
> kupic... Chce pilota i niepieprzenie sie z drajwerami :) Mam TV
> kablowa AsterCity, plyte glowna MSI na i815EP, Windows XP Pro do tego.

drv beda zawsze mogly namieszac - od tego masz iulab.com sa ok.

ja bym poczekal na nowego pixelview.... na nowym chipie contenxata czy jak
mu tam :) ma zintegrowane nowe funkcje (pdf mam gdzies chyba)

nie widze roznicy miedzy pixel pro a aver np.

tylko ciekawe jak ten nowy chipset bedzie sprawowal sie z borgiem itp :(...

pixel pro z nicam na dzien obecny, po co przeplacac jak nie widac roznicy :)