Re: Nowa Partycja

Autor: JanuszHor (hojanopl_at_polbox.com)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 21:54:24 MET

Użytkownik "arnaert" <arnaert_at_hoga.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich.
>
> Mam pytanie. Korzystam z systemu Win Me ktory jest zainstalowany na
> niespartycjonowanym dysku 40 GB. Namacilem juz dosc duzo w kompie i
wszystko
> chodzi wolniej, nie dziala przywracanie systemu, gruntowny test dysku za
> pomoca scandisk - tez kalapa...

 co masz na myśli pisząc "scandisk -też klapa" jeżeli ja zrozumiałem dobrze
to możę być bardzo źle radzę Ci jednak ten test przeprowadzić to będzie
trwało przy takim dysku nawet 3 do 4 godzin i da ci podstawową odpowiedź czy
dysk jest w porządku ,następnie lub najpierw usuń z dysku wszystkie pliki
*.tmp a następnie włącz przywracanie systemu w brew opiniom /najczęściej
wygłaszane one są przez tych ,którzy nie znają tego sytemu/ ME jest bardzo
stabilny i jeżeli celowo nie wyłączysz stownych opcji to niemożliwa jest
jaka kolwiek podmiana plików sytemowych a to zapewnia dużą stabilność.Nie
myśl że faktycznie XP jest taki dobry,jeżeli msz problemy z ME to napewno
możesz mieć kłopoty z XP
JanuszHor