Nowa Partycja

Autor: arnaert (arnaert_at_hoga.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 19:20:29 MET

Witam wszystkich.

Mam pytanie. Korzystam z systemu Win Me ktory jest zainstalowany na
niespartycjonowanym dysku 40 GB. Namacilem juz dosc duzo w kompie i wszystko
chodzi wolniej, nie dziala przywracanie systemu, gruntowny test dysku za
pomoca scandisk - tez kalapa...
Przydalabo sie chyba sformatowanie dysku i nowa instalacja, ale juz nie Win
Me a Win XP.
I tu pojawia sie moje pytanie: Czy teraz, z poziomu Win ME moge utworzyc
partycje 10 GB (np: za pomoca fdisk - jesli sie da), po to aby wrzucic tam
swoje pliki na których mi zalezy? Jak to zrobic? Utworzenie patycji bedzie
wiazalo sie z tym ze bede musial podzielic dysk na 2 czesci. Pierwsza - na
niej pozostanie Win ME 30 GB, druga - 10 GB na moje pliki. Gdybym mial
nagrywarke nie byloby tego problemu. Nastepnie sformatowac dysk, tzn.
partycje 30 GB gdzie jest zainstalowany Win, 10 GB nie ruszac (tam sa moje
pliki). Potem podzielic partycje 30 GB na dwie czesci: 20 i 10 GB. I na
nowej 10 GB partycji zainstalować Win XP.

Co mi proponujecie? Pomozcie, prosze.
Pozdrawiam