Re: Nowa Partycja

Autor: Maciej Bojko (maciej.bojko_at_zodiac.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 23:02:23 MET

On Thu, 27 Dec 2001 19:20:29 +0100, "arnaert" <arnaert_at_hoga.pl>
wrote:

>Przydalabo sie chyba sformatowanie dysku i nowa instalacja, ale juz nie Win
>Me a Win XP.
>I tu pojawia sie moje pytanie: Czy teraz, z poziomu Win ME moge utworzyc
>partycje 10 GB (np: za pomoca fdisk - jesli sie da), po to aby wrzucic tam
>swoje pliki na których mi zalezy? Jak to zrobic?

Mozna. Najpierw oczywiscie defragmentujesz - czymkolwiek. Potem
zmieniasz rozmiar partycji; fdisk nie da rady. Najlepszy (afaik)
jest Partition Magic (komercyjny - nie wiem, ile kosztuje). Jest tez
soft darmowy - chociazby Ranish Partition Manager, ostatecznie
linuksiano/dosowy fips.

--
Maciej Bójko
maciej.bojko_at_students.mimuw.edu.pl