Re: Nowa Partycja

Autor: Killer (matrix2_at_wp.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 23:35:05 MET

> I tu pojawia sie moje pytanie: Czy teraz, z poziomu Win ME moge utworzyc
> partycje 10 GB (np: za pomoca fdisk - jesli sie da), po to aby wrzucic tam
> swoje pliki na których mi zalezy? Jak to zrobic? Utworzenie patycji bedzie
> wiazalo sie z tym ze bede musial podzielic dysk na 2 czesci. Pierwsza - na
> niej pozostanie Win ME 30 GB, druga - 10 GB na moje pliki. Gdybym mial
> nagrywarke nie byloby tego problemu. Nastepnie sformatowac dysk, tzn.
> partycje 30 GB gdzie jest zainstalowany Win, 10 GB nie ruszac (tam sa moje
> [...]

Zabawa z fdiskiem na niepodzielonym dysku ZAWSZE wiąże się z formatowaniem.
Możesz go nie formatować ale też go wtedy nie użyjesz do niczego :)))).
Sciągnij sobie z sieci lub od kolegów Partition Magic (obecnie 7.0) i możesz
dzielić , zakładać, kasować dysk bez utraty danych ( a chyba o to Ci
chodzi).

      Killer
matrix2_at_wp.pl