Re: kilka pytan przed kupnem sprzetu...

Autor: Marcin Daczkowski (marcindaczkowski_at_NOSPAMtlen.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 00:01:47 MET

silverman_at_go2.pl (Krzysiek) wrote in <a0dk4n$gue$1_at_news.tpi.pl>:

>A ile cooler ma lat :-)
ca. rok :(

>Ale tylko ja prawde ;>>

To sie nazywa asertywnosc ;)

>Kto mowi cos innego i co mowi?

mowi, ze Durony maja sklonnosci do przegrzewania sie. A czy to byla
strona www czy ktos mi ot osobsicie mowil neistety teraz juz nie
przypomne sobie.

>Choc by prolink, tanie ale lepsze od chinskiego syfu.

No i tu podobnie. Prolink bebe ;) Ale zastanwowie sie.

>Eeeeeeee tam :-)

No dobra podaj mi + Yamahy i jej cene.

>Heee?
A co nie ma metra wysokosci?

>Radiator z wentylatorem na procesor... prosciej cooler :-)
mi sie tam jednoznacznie z napojem piwopodobnym kojarzy

            Marcin Daczkowski
            mailto: marcindaczkowski_at_tlen.pl
             webmaster_at_naratunek.org.pl