Re: kilka pytan przed kupnem sprzetu...

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 23:49:10 MET

"Marcin Daczkowski" <marcindaczkowski_at_NOSPAMtlen.pl> wrote in message

> no wlasnie taka sytuacje mam teraz :) otwarta obudowa lezy pod otwartym
> oknem ;) i co chwile dokrecam jak sie zupelnie zatrzyma ;)

A ile cooler ma lat :-)

> czuje sie skolowany. kazden czlowiek mowi mi co innego!

Ale tylko ja prawde ;>>
Kto mowi cos innego i co mowi?

> no to zobacze. roznica jest rzedu ca. 100 zl, i tak biore na raty wiec
> jakos to bedzie :)

Zeczywiscie jakis czas temu prawie nie bylo rozncy w cenie.
Ale naprawde polecam sie zastanowic.

> ja leniwy jestem i calos tam zostawie niech zrobia :)))

Prawidlowo!!!

> ;) ale oczywiscie planuje dokupic w "niedalekiej przyszlosci"
> np. kostke 256 MB :)

OK.

> to co bys mi polecil?

Choc by prolink, tanie ale lepsze od chinskiego syfu.

> Nie wystarczy. Jak na czym to na dzwieku mi zalezy, gdyz komputer to
> jednoczesnie moja ,,wieza" :)

OK.

> ;] Chyba jednak pozostane przy SBlive widzialem w dzialniu u kolegi,
> zaskoczyla mnie (swietne filtry sprzetowe imo i wogle ;).

Eeeeeeee tam :-)

> <j>a slyszalem ze az metr ma to co nie zmiesci sie?</j>

Heee?

> ach ta amerykanizacja jezyka ;)

Hmmm.....
Radiator z wentylatorem na procesor... prosciej cooler :-)

> ja nawey nie 'gdzies' - w obudowie ;)

Czasem mi jeszcze sluzy jak obecny (niewiadomo co) nie czyta
porysowanych plytek. Uzywal bym go normalnie, ale ma jedna
wade... nie czyta cdrw.

> Dziekuje za pomoc.

Prosze bardzo.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!