Re: Probem z urzadzeniem USB

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Dec 2001 - 23:53:11 MET

"abs" <abs_at_alpha.net.pl> wrote in message news:a0dgpu$cvr$1_at_news.tpi.pl...

> Nie pomoglo :((( Dalej wykrywa jako nieznane urzadzenie i nie pozwala
> zmienic sterow.
> ABS
 a sprobuj usunac to "nieznane urzadzenie", nastepnie odlacz ten "pewien
sprzet", i po chwili podlacz, moze wykryje go dobrze, z usb to wogole dziwne
cuda sie potrafia dziac. np pare dni temu mialem taka sytuacje: do jednego z
2 portow usb na samej plycie (mam jeszcze 2 porty na sledziu, ale interakcja
z nimi to juz inna bajka...) mialem podlaczony monitor (do sterowania
ustawieniami osd), i do drugiego podlaczylem kamerke - wykryl ja jako
nieznane urzadzenie, a wiec wyjalem obie wtyczki, a nastepnie podlaczylem
spowrotem tylko zamieniajac je miejscami, ale kolejnosc zachowalem stara -
najpierw monitor a pozniej kamerka. a wogole to wszystkim polecam odlacznie
urzadzen , i ponowne podlaczanie oraz czasem kasowanie urzadzenia z
manadzera urzadzen, bo mi to zawsze pomaga (czasem trza sprawdzic kilka
kombinacji), bo u mnie juz nieznanym urzadzeniem potrafily byc w roznych
kombiancjach 2*webkam (creative i philips, i gamepad saitek), do tego
gamepad potrafil przerywac i skakac, i tez w jednym konkretnym ustawieniu
zachcial dzialac wraz z 2 webkamami.

pzdr
Zbyszek