Re: kilka pytan przed kupnem sprzetu...

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 27 Dec 2001 - 00:19:51 MET

"Marcin Daczkowski" <marcindaczkowski_at_NOSPAMtlen.pl> wrote in message

> To sie nazywa asertywnosc ;)

No pewnie ;-)

> mowi, ze Durony maja sklonnosci do przegrzewania sie.

Troche inaczej. procesory z serii K7 wydzielaja dosc duzo
ciepla w stosunku do konkurencyjnych procesorow. Wiec
wymagaja wydajniejszego chlodzenia. Czyli przy zastosowanie
jakiegos bardzo slabego coolera moze byc lipa.

> A czy to byla strona www czy ktos mi ot osobsicie mowil neistety
> teraz juz nie przypomne sobie.

Co by nie bylo autor tego wykazal sie slaba praktyka ;-)

> No i tu podobnie. Prolink bebe ;) Ale zastanwowie sie.

Bo to nic specjalnego. Ale jak masz maly monitor i nie bedziesz
pracowal w wyzszych rozdzielczosciach to wystarczy. Jest
on jednak lepszy od chinskich nonameow. Ale to nic
specjalanego i w tym wypadku mozesz na tym troche zaoszczedzic.

> No dobra podaj mi + Yamahy i jej cene.

Yamaha 754 jakies 150zl ale ciezko dostac.
Predziej juz yamahe 744 za jakies 100zl.

> A co nie ma metra wysokosci?

Aaaaaaaaa....... o to chodzi.....
Sorry ale kipsko juz kumam (ehhh..... te swieta)
A mi wczesniej nie chodzilo o wysokosci ale w wydajnosc
zasilacza :-)

> mi sie tam jednoznacznie z napojem piwopodobnym kojarzy

No fakt.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!