Re: wspaniale wolne - walka z komputerem ....

Autor: Grisza (griszas_at_box43.pl)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 17:07:45 MET

Użytkownik "DooMiniK" <bachus20_at_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości

> Pomocy, bo mnie szlag trafi ! ;-)
>
> Od kilku dni nie piszę na grupę, bo walczę z komputerem ...
> Ktoś może powie, że to jest problem systemu systemu operacyjnego, ale
> moim zdaniem to raczej systemowy ... Może ktoś coś poradzi ? ;-)))
>
> Płyta Główna: "wspaniała" BE6_II ver.1.0 (HPT366)
> [... opis zawartosci kompa...]

A zabawiales sie w zmiane kolejnosci kart? Mialem kiedys bardzo podobny
konfig i wszystko dzialalo. Jedyne co bylo wylaczone w biosie to com2 (tutaj
wskakiwal modem ze swoim przerwaniem).
Pomieszaj troche kartami w kompie. Jedno co moge Ci powiedziec, to to ze
karta tv napewno nie moze byc w pierwszym slocie PCI pod AGP, bo nie bedzie
dzialac poprawnie (mam AVER'a i o ile dobrze pamietam, to dzialal on w pelni
poprawnie tylko w jednym z pieciu slotow, no ale takie sa zalety
"rozbudowanej" konfiguracji ;)
Ja bym probowal tak:
PCI1 - puste
PCI2- Live
PCI3-puste
PCI4-TV
PCI5-modem
ISA-siec ;)
Cos mi sie kojarzy ze mialem tak poukladane. Tak czy owak mozna to zmusic do
dzialania. Trzeba tylko troche czasu na to poswiecic (albo miec szczescie w
obsadzaniu slotow ;). Rozumiem Twoj bol, bo przechodzilem przez to samo, ale
w koncu udalo mi sie :)

Pozdro
Grisza