Uruchamianie - REJESTR - komunikat o błędzie, HELP!

Autor: luckydar_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 25 Dec 2001 - 17:09:10 MET

Mój komputer - nagle i bez powodu - po uruchomieniu wyświetlił komunikat:
"System Windows napotkał błąd przy dostępie do rejestru. System Windows
naprawi rejestr i ponownie uruchomi komputer". Problem w tym, że uruchamiał się
chyba z dziesięć razy i za każdym razem był ten sam komunikat - nie naprawił się
sam. Mogę co prawda wyłączyć tą informację (i całe zadanie) poprzez
"ctrl+alt+delete" i pracować dalej , ale to nie zmienia faktu, że coś jest
nie tak, a ja nie wiem jak sobie z tym poradzić. Jeżeli ma to jakieś
znaczenie to ostatnio dosyć często zdarza mu się gubić różne rzeczy, np.
wpisy z "Akcesoria", dźwięki (tu pomogło przywracanie systemu) i wiele
innych. Proszę, pomóżcie, jeśli potraficie. Z góry dzięki.
                                       Luckydar