Re: mam problem

Autor: wuos (discover_at_poczta.fm)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 17:27:39 MET

"Ja_NoSik" <ja_nosik_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> cze
> mam taki problem ze ekran w monitorze jest bardzo ciemny a nie idzie go
> rozjasnić przysiskami na monitorze, czy idzie to zrobić programowo lub w
> inny sposob
> Z góry dziekuję za pomoc

Zdejm obudowe, poszukaj pokretel, sa gdzies na plycie
(niekrec niczym innym!)

W moim monitorze bylo chyba 6 par pokretel (potrzebny jest maly srubokrecik
do regulacji)
1 para od skladowej czeronej, druga od zielonej itd
ktores beda od gammy, pokombinuj

Oczywiscie trzeba to zrobic przy wlaczonym monitorze, zeby widziec zmiany
wiec robisz to na wlasna odpowiedzialnosc, wkoncu tam wszedzie jest prad..

wuos