Re: wspaniale wolne - walka z komputerem ....

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 25 Dec 2001 - 19:40:01 MET

Użytkownik "Grisza" <griszas_at_box43.pl> napisał w wiadomości news:a0a8en$7a1$1_at_news.tpi.pl...

> A zabawiales sie w zmiane kolejnosci kart? Mialem kiedys bardzo podobny
> konfig i wszystko dzialalo. Jedyne co bylo wylaczone w biosie to com2 (tutaj
> wskakiwal modem ze swoim przerwaniem).
> Pomieszaj troche kartami w kompie.

Mieszam tymi kartami, jak w pokerze ;-))

> Jedno co moge Ci powiedziec, to to ze
> karta tv napewno nie moze byc w pierwszym slocie PCI pod AGP, bo nie bedzie
> dzialac poprawnie (mam AVER'a i o ile dobrze pamietam, to dzialal on w pelni
> poprawnie tylko w jednym z pieciu slotow, no ale takie sa zalety
> "rozbudowanej" konfiguracji ;)

Ja tam ma MODEM ... Wiem, że karty TV nie przepadają za dzieleniem IRQ

Będę jeszcze z tym walczył ;->

Zaczyna być dobrze - na priva dostałem odpowiedź tak oczywistą (wystarczyło pomyśleć).
Ściągnąłem z ftp.3com.com oprogramowanie do karty sieciowej; tam też jest możliwość
zmiany przerwania dla karty sieciowej ...

--
Dominik Siedlak (bachus)
mailto:bachus_at_irc.pl