Pytanie do fachowcow...

Autor: Jakub Ziobro (qbusss_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 11:05:12 MET

Czesc!

W najblizszym czasie czeka mnie przeinstalowanie systemu WindowsME (dziala
juz ponad rok) w zwiazku z tym zasanawiam sie tez nad zmiana ustawien kard w
slotach PCI. Jakos nigdzie nie moglem znalezc ogolnej zasady ich
rozmieszczania wiec zwracam sie z tym do Was. Moja plyta to ASUS A7V (5 PCI)
a karty to: SBLive! Value, PixelView PlayTV PAK, Genius GE2500III SE
Ethernet Card (RTL8029(AS)). Sytuacja na slotach ma sie nastepujaco:

PCI slot 1: IRQ 11, dzielony z AGP Pro slot i IRQ Holder for PCI Steering
PCI slot 2: IRQ 10, dzielony z Promise UDMA100 Controller i i IRQ Holder for
PCI Steering
PCI slot 3: IRQ 5, dzielony z ACPI IRQ Holder for PCI Steering
PCI slot 4 & PCI slot 5 (wspoldzielone): IRQ 9, dzielone z dwoma
kontrolerami USB i ACPI IRQ Holder for PCI Steering oraz SCI IRQ dla
magistrali ACPI

Pytanie: Jak i dlaczego najlepiej rozmiescic karte dzwiekowa, sieciowa i tv?
Z gory wielkie dzieki za odpowiedz!

--
pozdrawiam,
Jakub Ziobro