Re: Pytanie do fachowcow...

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 11:50:47 MET

Jakub Ziobro wrote:

> W najblizszym czasie czeka mnie przeinstalowanie systemu WindowsME (dziala
> juz ponad rok) w zwiazku z tym zasanawiam sie tez nad zmiana ustawien kard w
> slotach PCI.

jezeli dziala to niczego nie zmieniaj.....
po zmianie mozesz nawet nie miec mozliwosci zainsytalowania windowsa....
plyta Abit Bh6 i moje wlasne doswiadczenia.... zamienilem tylko karte TV i
sieciowke zeby (ladniej to wszystko wewnatrz komputera wygladalo)
walczylem z zainstlowaniem wszystkiego caly dzien i sie nie udalo...
pod wieczor z pokora wlozylem karty na swoje poprzednie miejsca i
zadzialalo.....

> Pytanie: Jak i dlaczego najlepiej rozmiescic karte dzwiekowa, sieciowa i tv?

moze ktos bedzie tu na tyle madry (doswiadczony) i mnie tez wytlumaczy...

pozdrawiam

 jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
 mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
 zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek