Re: Pytanie do fachowcow...

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 13:18:10 MET

"Jakub Ziobro" <qbusss_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> W najblizszym czasie czeka mnie przeinstalowanie systemu WindowsME (dziala
> juz ponad rok) w zwiazku z tym zasanawiam sie tez nad zmiana ustawien kard
> slotach PCI. Jakos nigdzie nie moglem znalezc ogolnej zasady ich
> rozmieszczania wiec zwracam sie z tym do Was. Moja plyta to ASUS A7V (5
PCI)
> a karty to: SBLive! Value, PixelView PlayTV PAK, Genius GE2500III SE
> Ethernet Card (RTL8029(AS)). Sytuacja na slotach ma sie nastepujaco:
>[..]
> Pytanie: Jak i dlaczego najlepiej rozmiescic karte dzwiekowa, sieciowa i
tv?
> Z gory wielkie dzieki za odpowiedz!

No to ja ci powiem jak ja mam. PCI5 (ten od dolu) - karta TV, PCI3 - dzwiek
(byl Live, jest Nightingale), PCI-2 sieciowka NoName na Realteku. I wszystko
gra. Konfiguracja wiec praktycznie identyczna jak u ciebie. Jedyny problem
jest z USB, bo karta TV nie dzieli przerwan i wszystko sie wiesza. Ale ja
jej nie uzywam. A te IRQ, ktore poprzypisywales slotom niekoniecznie musza
byc takie.

Raf