Obc.Pradowa fan connectors on board

Autor: Plain (plain_at_kki.net.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 11:06:51 MET

Czesc
Jak w temacie - wie ktos jaka jest obciazalnosc pradowa gniazd zasilajacych
wentylatory na plycie ? Konkretnie chodzi mi o Asusa A7V.W manualu nic o tym
nie wspomniaja (patrzalem w innych plytach tez nic).Chce podlaczyc 2
dodatkowe wentylatory do obudowy, ale zasilane z plyty, a nie z zasilacza
( interesuje mnie kontrola obrotow ).Dla dociekliwych - co do halasu to na
zaslepce na przodzie mam pare wylacznikow, i jesli PC pracuje jako maszyna
do pisania to po prostu manualnie wylacza sie zbedne wentylatory.

Wentylator ssie okolo 2,2 W ,niby niewiele, ale mam jednak pewne watpliwosci
( nie mam pojecia jak warstwa zasilajaca w plycie jest zaprojektowana)