Re: [OT] Dajcie chlopakowi spokoj!

Autor: Marcin Bójko (bojko_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 00:41:49 MET

> Slownik ortograficzny, sprawdzanie pisowni przed wyslanie postu.
> Ja tak robie jak nie jestem pewny pisowni.

Taak? To musisz stanowczo zmienić słownik:
> swiatczy o mnie.

> Wiem nawet jest to wspomniane w netykiecie :-)
> Jest tez wspomniane o tym by pisac poprawnie ortograficzne.

> Pisanie na forum z takimi bledami moze swiatczy o lekcewazeniu
> ojczystej mowy oraz innych uczestnikow dyskusji.

Trzeba przyznać, że dyslektykiem nie jesteś. Dyslektycy robią błędy
niekonsekwentnie, a ty uparcie piszesz "światczy", a z kontekstu wynika, że
powinno być "świadczy", od świadectwo. Tak jak nie pisze się "czołk" i
"japko", tylko "czołg" i "jabłko", choć słyszysz co innego...

Pisanie na forum publicznym w tym tonie w jakim ty piszesz świadczy o
głupocie i chamstwie. Sam robisz byki, a innych poprawiasz. Opanuj się
chłopie, boś się tak zapędził w obronie mowy ojców, że już nie wiesz co
piszesz. Mądrzysz się o netykiecie i lekceważeniu uczestników grupy, a nie
potrafisz podłączyć porządnego słownika ortograficznego do programu
pocztowego.
Poza tym słownik ortograficzny nie wychwyci byka w: "jak nie jestem pewny
pisowni", choć ładniej byłoby (i nie wiem czy poprawniej) "pewien" pisowni.

--
Pozdrawiam