Re: [OT] Dajcie chlopakowi spokoj!

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 23:47:53 MET

"oleey" <oleey_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Ja rozumiem, ze kogos moze razic robienie bledow w postach no ale bez
> przesady! Plonk to chyba za duzo!

A co takiego strasznego jest w PLONKU? Nie mam ochoty ogladac
jego "pokaleczonych" wyrazow. Jak zacznie poprawiac pisownie to go
odplonkuje.

> Mam znajomych, ktorzy maja owa przypadlosc (mowie o dysleksji)

Tez tam ta smieszna przypadlosc (nawet jakis swistek na to) ale nie zwalnia
to z obowiazku prawidlowego pisania na formu publicznym gdyz to
swiatczy o mnie.

> i nie ma na to sily.

Slownik ortograficzny, sprawdzanie pisowni przed wyslanie postu.
Ja tak robie jak nie jestem pewny pisowni.

> Zreszta wytykanie komus bledow tez nie jest kulturalne.

Wiem nawet jest to wspomniane w netykiecie :-)
Jest tez wspomniane o tym by pisac poprawnie ortograficzne.

> Poczytajcie Wasze posty,a zobaczycie ile w nich
> literowek, czy brakujacych liter.

Kazdemu moze sie zdazyc jak szybko piesze na klawiaturze.

> Nie chce nikogo tutaj moralizowac, bo sam
> nie raz sie pomylilem, ale ludzie, troche tolerancji...

Pisanie na forum z takimi bledami moze swiatczy o lekcewazeniu
ojczystej mowy oraz innych uczestnikow dyskusji.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!