problem z pamiecia

Autor: FiDO (fidogo2_at_go2.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 01:02:49 MET

Dokupiłem sobie do swojego grata dodatkowe 64MB ramu i mam teraz
problem, żeby to odpalić. Każda kość (2x64) działa osobno, ale po
wsadzeniu ich razem do kompa niestety system nie działa. Jedna jest
PC100, a druga PC133. Acha, jeżeli obniże FSB do <66MHz to wsyzstko
chodzi, ale przy moim wolnym sprzęcie musze mieć na conajmniej 75MHz,
żeby jakoś się dało pracować. Jest jakiś sposób, żeby zmusić te pamięci
do współpracy? (bo chyba ich "różność" jest przyczyną problemu)

--
Pozdrowienia,
FiDO