Re: [OT] Dajcie chlopakowi spokoj!

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 03 Dec 2001 - 12:16:34 MET

"Marcin Bójko" <bojko_at_poczta.gazeta.pl> wrote in message

> Taak? To musisz stanowczo zmienić słownik:

Przeczytaj uwaznie co napisalem.

> Trzeba przyznać, że dyslektykiem nie jesteś.

Dyslektykiem nie AFAIR stwierdzono u mnie dysortografie wzrokowa
czy jakos tak.

> Pisanie na forum publicznym w tym tonie w jakim ty piszesz świadczy o
> głupocie i chamstwie.

Prosze mnie nie obrazac. Jak sie czlowiekowi delikatnie zwraca uwage
zeby poprawil pisownie, a on zaslania sie jakimis papierami to sorry
ale mily nie bede.

> Sam robisz byki, a innych poprawiasz.

Bardzo glupio wyszlo, jestem caly czerwony ze wstydu.

> chłopie, boś się tak zapędził w obronie mowy ojców, że już nie wiesz co
> piszesz. Mądrzysz się o netykiecie i lekceważeniu uczestników grupy, a nie
> potrafisz podłączyć porządnego słownika ortograficznego do programu
> pocztowego.

Wynika to z czystego lenistwa nie sprawdzam pisowni za kazdym razem tylko
jak nie jestem pewien. Ale obiecuje poprawe bo na durnia wyszedlem
juz zaznaczylem opcje sprawdzanie pisowni za kazdym razem.

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!