Re: Obudowa mnie kopie

Autor: Piotr Nyczak (mystik_at_f2virt.onet.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 00:12:26 MET

Użytkownik "Smoq" <smoq_at_poland.com.xx> napisał w wiadomości

> Niekoniecznie bolec w gniazdku oznacza uziemienie, czasem moze byc
> zerowanie. Moze sie zdarzyc ze fazy zle sie zeruja i wtedy wypadkowa jest
> niezerowa. Nie znam sie na tym, nie jestem elekrykiem, ...
Witam
To, ze nie jestes elektrykiem to widac po tym co napisales i prosze Cie pisz
wiecej na ten temat.
A do Asi.
To, ze bolec jest w gniazdku nie oznacza, ze jest zerowany lub połączony
przewodem ochronnym z uziemieniem (zależnie od rodzaju instalacji). Zeby to
stwierdzic nalezy wykonac odpowiednie pomiary elektryczne i tyle.
Co do podlaczania obudowy komputera do kaloryfera to napisano juz na ten
temat tyle, ze glowa boli. Wystarczy siegnac do postow np. z przed miesiaca.
Aha tak na marginesie zgodnie ze sztuka nie wolno tego robic.
pozdrawiam
Piotr