Re: Obudowa mnie kopie

Autor: DyzioS (ddus_at_priv.onet.pl)
Data: Sun 02 Dec 2001 - 00:07:53 MET

"dmrowka" <dmrowka_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Mi tak kopie juz od 2 lat i komp smiga :)

Bo pewnie jesteś z tych osób co się mocno elektryzują gdy gdziekolwiek
chodzą!! Takie kopanie jest zupełnie normalne. Ja sam w pracy miałem
przypadek, że regularnie mnie kopało przy dotykaniu czegokolwiek metalowego
dopiero gdy dotałem filtr na monitor ekranowy to przestało dręczyć jak nożem
uciął.
A takie napięcie ze złego zerowania to może uwalić komputer - stąd u mnie w
pracy są specjalne gniazdk do których można włączyć wyłącznie komputery. To
też ma znaczenie ze względu na siec komputerową.