Re: Zaklucienia w TunerzeTV.

Autor: Bartosz (unimetbax_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 13:54:06 MET DST

> Mam pytanko: jak wyeliminowac zaklucenia dzieku i obrazu z TuneraTV?
> Nie mam na mysli zlego dostrojenia sygnalu...
> Pojawiaja sie one wtedy jak cos robie na komputerze - np. otworze katalog,
> przewijam strone WWW lub cos pisze. Daja o sobie znac nawet wtedy jak
najade
> kursorem na jakis obiekt i pojawia sie podpowiedz w chmurce!
> Gdy nic nie robie obraz jest idealny.
>
> Mysle ze na 99,9% nie jest to wina OS (Win98 i XP) i dlatego tu pisze.
> Pod 98 i XP objawy sa takie same - tylko w XP zaklucenia sa
> [...]

u mnie było podobnie przy karcie DVB - do satki
pomogła zmiana zasilacza - niestety większość 300W - ma 300W tylko w nazwie
nie mówiąc o tym co mają - albo raczej czego nie maja w środku
probowałem 2 zasilaczy Codegena 300 W i było to samo
po zmianie na Enlighta 250 - wszystko przeszło i jest ok
po prostu Enlight robi zasilacze tak jak mają wygladac - no oczywiście ceni
się za to
ale albo jakość albo cena