Re: Antena

Autor: Miron (poof_at_wp.pl)
Data: Mon 22 Oct 2001 - 10:29:32 MET DST

Użytkownik "Adam Zieliński" <adamziel_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik (^.V.^) <amulet_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:9qoob2$ihf$2_at_news.tpi.pl...
>
> ----------------------
> ze
> >
> A wiesz, o tym nie pomyslalem... - ze czestotliwosci radiowe i telewizyjne
> sa inne - ze trzeba zastosowac dwie anteny. No nic, zobaczymy jak bedzie
> dzialala wieza z telewizorem - moze sie jeszcze zdecyduje na ta antene
> szerokopasmowa... ( - lub nawet te dwie anteny )
> Jeszcze raz dziekuje wszystkim za pomoc - sporo sie od Was dowiedzialem!

Prawdą jest, że antena siatkowa niekoniecznie jest najlepszą anteną do
odbioru radia, ale praktyka pokazuje. że odbiór jest całkiem przyzwoity. Tak
jak pisałem wcześniej - sprawdź na telewizorze i radiu jak to działa.
Co do szerokopasmowości anten to właśnie anteny siatkowe są szerokopasmowe i
praktycznie jest to ich podstawowy powód stosowania. Nie ma innych anten,
które swoim zakresem pracy obejmowałby pasmo III (TVP1 w Warszawie) i pasma
V i VI (pozostałe programy). Tak więc do wyboru masz albo antenę siatkową
(ewentualnie z drugą anteną do radia) albo kilka anten na poszczególne pasma
(oraz oczywiście antenę do radia). Więcej o parametrach anten poczytasz na
stronach: http://www.dipol.com.pl/ i http://www.aval.com.pl/ .

Pozdrawiam

Miron