Re: Overclocking - kilka pytan

Autor: BossMan (b0ssman_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 12:06:56 MET DST

> Czesc wam
> Moj sprzet to Soltek SL-75kav i duron 850MHz
> Czytalem na roznych stonkach ze 800 bez problemu "chodza" na 1000
to zalezy od serii, moze ci sie trafil egzemplarz z jakiejs gorszej

> Jak uzyskac poprawna prace i 100% odpalanie systemu przy 1 Ghz ?
moze trzeba jeszcze podniesc cpu volt, albo i/o volt, albo ustawienia
pamieci
sa zbyt wywindowane... przyczyn moze byc wiele, ale moze tez byc to co
pisalem powyzej. Sproboj na 7x133 czyli 966, moze twoj pojdzie tylko tyle...
Ja tez mam d800 ktory idzie max na 1020, a kumpel kupil miesiac po mnie
i ma egzemplarz ktory mu idzie na 1070, a wszystkie nizsze osiaga przy
mniejszym niz ja napieciu.... so it goes.. ;(

> Czy FSB 133 niekozystnie wplywa na prace karty graficznej ? (tak
slyszalem)
nie, bo wtedy dzielnik fsb/pci jest 4 i wszystko jest dalej okey.

> PS. Podczas np przegrywania z Cd na HDD lub pracy na samym HDD zauwaza sie
> znaczne zwolnienie systemu czym to moze byc spowodowane ?
ustawiles UDMA dla wszystkich napedow w systemie?
jesli to win2k to zainstaluj service packa 2, novego via packa i wtedy w
ustawieniach
kontrolera powinny byc dostepne opcje.