Re: Overclocking - kilka pytan

Autor: Pshemol (pshemol_at_irc.pl)
Data: Sun 21 Oct 2001 - 15:41:50 MET DST

Użytkownik "BossMan" <b0ssman_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> to zalezy od serii, moze ci sie trafil egzemplarz z jakiejs gorszej

A sa gdzies opisane serie ? bo kumpel mowil ze Intel dokladnie opisuje kazda
na stronie u siebie ...

> moze trzeba jeszcze podniesc cpu volt, albo i/o volt, albo ustawienia
> pamieci
> sa zbyt wywindowane... przyczyn moze byc wiele, ale moze tez byc to co
> pisalem powyzej. Sproboj na 7x133 czyli 966, moze twoj pojdzie tylko
tyle...

:-) Nie wiem jak to przemnozyles

> Ja tez mam d800 ktory idzie max na 1020, a kumpel kupil miesiac po mnie
> i ma egzemplarz ktory mu idzie na 1070, a wszystkie nizsze osiaga przy
> mniejszym niz ja napieciu.... so it goes.. ;(

Kurcze a widzisz ty i twoj kumpel macie 800 i wam smiga a mi 850 na giga nie
chce
Jak bys mogl napisac jakie macie plyty i dokladnie jaki mnozkik i FSB

> slyszalem)
> nie, bo wtedy dzielnik fsb/pci jest 4 i wszystko jest dalej okey.

> ustawiles UDMA dla wszystkich napedow w systemie?
> jesli to win2k to zainstaluj service packa 2, novego via packa i wtedy w
> ustawieniach
> kontrolera powinny byc dostepne opcje.
Dzieki wczoraj juz do tego doszedlem i zrobilem :-)