Overclocking - kilka pytan

Autor: Pshemol (pshemol_at_irc.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 22:17:41 MET DST

Czesc wam
Moj sprzet to Soltek SL-75kav i duron 850MHz
Czytalem na roznych stonkach ze 800 bez problemu "chodza" na 1000
a u mnie jest dosc dziwny problem, po wlaczaeniu kompa tak ok 50% jest szans
ze wystartuje komp ale jak wystartuje to chodzi stabilnie i nic sie nie
wiesza. Jak nie wystartuje to poprostu czarny ekran i bios nie wstaje.
Probowalem na 100x10 i 133x7,5 ; napiecie na procku to 1,80 V(rzeczywiste
1,92V ) temp waha sie od 45 do 53 stopni.
Mam kilka pytan zwiazanych z podkrecaniem, mianowicie:
Jak uzyskac poprawna prace i 100% odpalanie systemu przy 1 Ghz ?
Czy FSB 133 niekozystnie wplywa na prace karty graficznej ? (tak slyszalem)

dzieki za kazda odpowiedz
pshemol
pshemol_at_irc.pl

PS. Podczas np przegrywania z Cd na HDD lub pracy na samym HDD zauwaza sie
znaczne zwolnienie systemu czym to moze byc spowodowane ?