Re: ATI Radeon VIVO + monitor z minimalna czestotliwoscia pionowa >50 Hz

Autor: .Peeter (peeter_at_box43.no)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 14:46:53 MET DST

"WiktorM" <wiktorm_at_tnij.to.cad.pl> wystukał(a):
> Mi już się odechciało NEC'a FE750+ i rozglądam się za Samsungiem
> 700IFT :).

wez tez pod uwage Else Ecomo 321 :-)

> Nie do końca tylko rozumiem, dlaczego czeka z napisaniem na grupę do
> momentu wyjaśnienia sprawy. Ja niestety nie mogę forwardować meila na
> grupę, ale spróbuję jego namówić.

widisz... po prostu boje sie o swoja kase... boje sie ze pracownicy
NEC polska lub ich serwisu przeczytaja to (chociaz mimo wszystko
w to watpie...), skojarza pewne fakty i 1450zl pojdzie do krainy
wiecznych lowow. chociaz i tak mi sie wydaje ze juz poszlo.

> Dobra, właśnie zrobiłem mały research w moim archiwum. Jak chcecie
wiedzieć
> trochę więcej o przypadku Peetera (bez większych szczegułów - te w
emailu),
> to przeczytajcie:

na TPI juz nie ma tych postow... moglbys mi ich tresc rzucic na priva?

--
Pozdruffka
.Peeter