Re: Shuttle AV-40 + P4 1.5 GHz - ??????

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 14:41:23 MET DST

Użytkownik PK <pkacp_at_bydgoszcz.mtl.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9qp6np$p2j$1_at_news.tpi.pl...
> Wlasnie zlozylem kompa z plyta Shuttle AV-40 i prockiem P4 1.4 GHz. 128 DDR
> RAM i karta graficzna RIVA TNT2 32MB.
> Mam pytanie odnosnie tekiej konfiguracji. Czy jest to stabilny sprzet czy
> nie ? Zainstalowalem tam W2k i stwierdza, ze po ok 30 minutach pracy komp
> sie zawiesza. Nie wiem czy tak bedzie na stale, bo pracuje dopiero 3
> godziny,

Najnowsze via 4in1 zainstalowałeś ?
ftp://ftp.tweak.pl/drivery/via/4in1434.zip
Sp2 też ftp://www.in4.pl

Nie przesadziłeś z ustawieniami pamięci np. na pamięciach naklejka cas2.5
a Ty daleś w biosie cas2 - chociaż zazwyczaj udaje się podkręcić.

>ale chcialbym wiedziec, czy to cos ze sprzetem czy ze sterownikami.
> Ciekawe jest to, ze mam zainstalowane sterowniki RIVA TNT2 Windows'a, a jak
> wgralem nowsze to komp sie zawieszal po 2 minutach pracy.

Możesz wyłączyć w biosie agpx4 i fastwrites.
Sterowników do Rivy nie ma sensu wyższych od 6.5
(a nawet niższych)
ftp://ftp.tweak.pl/drivery/nvidia/w2k/w2k-650.zip

PeJot