Re: POMOCY - plyty ECS - komp sie nie uruchamia

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 14:40:59 MET DST

Użytkownik Krzysztof Nowak <krzysn_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9qnii0$fkt$1_at_news.tpi.pl...
> problem mam nastepujacy - plyta (a w zasadzie 2 plyty) ECS'a na VIA694X
> (P6VXAT , druga troche starsza)nie uruchamiaja kompa - swieci sie na nich
> jedynie czerwona dioda, nawet zasilacz nie rusza - kompletny trup. Zasilanie
> jest jedynie na sekunde podczas wsadzania kabla zasilajacego do plyty, po
> tym milczy jak grob. Sprawzalem z 2 procesorami, 7 roznymi kosciami pamieci,
> wsadzalem do 3 roznych obudow (zasilacze 230-300W), i nic....Jedna z tych
> plyt moze byc padnieta, ale druga kupilem dzisiaj!!!!

Wiatrak od cooler'a podłączony jest do gniazda cpu-fan1, guzik
atx też tam gdzie ma być ?

Nie zrobiłeś gdzieś zwarcia przy montażu w obudowie ?
Cmos chyba czyściłeś, dociśnij solidnie grafikę (może odegnij górę śledzia).
Nie ma co więcej wymyślić ...

PeJot