Re: ATI Radeon VIVO + monitor z minimalna czestotliwoscia pionowa >50 Hz

Autor: WiktorM (wiktorm_at_cad3d.helion.com.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 13:40:43 MET DST

Hej!

Obywatel .Peeter w artykule <9qp620$ieq$2_at_news.tpi.pl> napisał:

>"Raffa" <rafalw_at_interia.pl> wystukał(a):
>
>narazie wolalbym nie, zeby sie nie okazalo ze pracownicy
>NEC Polska czytaja grupe :-)))
>
>ale obiecuje ze wszystko opowiem na grupie, jak
>tylko wyjasnie cala sprawe...

Heh! Panowie, jeśli to co .Peeter mi napisał na priva jest prawdą (a nie
mam podstaw by mu nie wierzyć) to trzymajcie się z daleka od tych
monitorów. Mi już się odechciało NEC'a FE750+ i rozglądam się za Samsungiem
700IFT :).
Nie do końca tylko rozumiem, dlaczego czeka z napisaniem na grupę do
momentu wyjaśnienia sprawy. Ja niestety nie mogę forwardować meila na
grupę, ale spróbuję jego namówić.
Pozdrawiam
WiktorM

Dobra, właśnie zrobiłem mały research w moim archiwum. Jak chcecie wiedzieć
trochę więcej o przypadku Peetera (bez większych szczegułów - te w emailu),
to przeczytajcie: