Re: Co sadzice na temeat takiego oto zestawu?

Autor: SirDavid (adamd_at_fastmail.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 13:53:39 MET DST

On Wed, 17 Oct 2001 18:22:08 +0200, "Wiher" <wiher_at_klub.chip.pl>
wrote:

>W koncu dorwalem sie do kasy i mam zamiar kupic kompa:)
>Mam wiec do szanownych zebranych pytanie: Co sadzicie Panstwo o takim oto
>zestawie:
>Płyta glowna: Abit KT7e
>Procek: Duron 900
>RAM- 256 MB PC 133
>Grafa: Jakas oparta na GeForce2 MX-400
Na ten temat wystarczajaco powiedzieli inni

>DVD: Pioneer 116
A tutaj nie rozumiem zupelnie ludzi odradzajacych kupno dvd. Ja mam
dvd od ~2 lat i nigdy bym juz nie kupil cd-romu ani nikomu bym nie
polecal. To samo powie (prawie) kazdy kto widzial film z dvd + zestaw
glosnikowy 5.1 w akcji. Az sie nie chce ogladac divx-ow, nawet
nowosci.

>Karta dźwiękowa: Abit 5.1
Zdecydowanie odradzam karty na FM801, chyba ze masz zewnetrzny
wzmacniacz 5.1 z korektorem. Wlasnie pozbylem sie takiej, bo na
DTT2200 dzwiek byl tragiczny (w zakresie wysokich tonow) - karty na
tym ukladzie nie maja zadnego korektora. Polecam Live! 5.1 (o ile nie
bedzie z nim problemow na Abicie, u mnie na Solteku nie ma), po
podbiciu sopranow na max. roznica kolosalna.

Adam.