Re: VGA ASUS 3DP-V3000 - Jak uruchomic TV-Out?

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.poczta.onet.pl)
Data: Sat 20 Oct 2001 - 13:51:31 MET DST

Deep inside the Matrix, convinced that Sat, 20 Oct 2001 08:02:01 +0200
is the real date, "Mariusz Skoroszewski"
<Mariusz_Skoroszewski_at_poczta.onet.pl> has written something quite
wise. But he wasn`t the one.

>spotkalem sie z takim problemem sprawdzajac ponownie karty, ktore klienci
>zareklamowali.....(jako brak sygnalu TV in-out)
>obawiam sie ze masz spalone wyjscie TV

Ale czy wtedy pojawialaby sie winietka biosu karty graficznej na
ekranie telewizora?

To nie jest tak, ze NIE MAM sygnalu w ogole. Po prostu obraz jest
nieczytelny, a ja zadnymi sposobami nie moge zmusic karty, zeby dala
obraz jedynie na telewizor. Teoretycznie sterowniki powinny wykryc, ze
jest TV podlaczony do karty i zmienic tryb wyswietlania, niestety,
tylko teoretycznie. Nie pojawia sie zakladka TV-out, ktora powinna sie
pojawic. Nie pomoglo zainstalowanie nowszych sterownikow.

Tak ze problem sprowadza sie nie do kondycji wyjscia TV, ktore jest
najwyrazniej sprawne, tylko do tego, ile czarnych kogutow mam zarznac
i ile razy poklonic sie w strone Mekki, zeby to cholerstwo zaczelo
dawac czytelny, nie migajacy, nie rozjechany obraz na telewizorze.

Uff.

Pozdrawiam,
Mordazy.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_poczta.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.