Re: Pytanie o dostęp do tv

Autor: Grzech (grzech2000_at_poland.com)
Data: Thu 18 Oct 2001 - 11:49:07 MET DST

Użytkownik "Wojtek Urban" <urbanwojtek_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Planuję zakupić do komputera kartę umożliwiającą odbiór tv. Czy możecie po
> lecić jakąś w miarę niedrogą a dobrą ? Ja zupełnie się na tym nie znam i
nie
> chciałbym kupić jakiegoś badziewia tylko coś, co działałoby stabilnie.
> Nie wiem też za bardzo jak takie coś podłączyć. Czy to normalnie wpina się
> do złącza PCI i od tego odprowadza się kabel do gniazdka z anteną, czy też
> trzeba mieć coś jeszcze ? I jak to jest np. z Canal Plus albo innymi kodow
> [...]

karty tv dzielą się na avermedia (trochę droższe) i wszystkie inne, które
sa takie same niezależnie od marki (np. pixelview). podobno niezly
jest też winfast 2000 czy jakoś tak, kosztuje 300 zł. wsadzasz to
w pci i podłączasz antenę i przelotkę do karty dzwiękowej (w pudełku)
canal+ już nie jest w powietrzu, więc sobie nie obejrzysz. karty z tunerem
sat też są, ale kosztują ok. 1500 zł
dobry program do tych spraw, rozpraiwający się np. z canalem
(którego już nie ma) to borgtv
grzech