Pytanie o dostęp do tv

Autor: Wojtek Urban (urbanwojtek_at_wp.pl)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 11:10:22 MET DST

Witam,

Planuję zakupić do komputera kartę umożliwiającą odbiór tv. Czy możecie po
lecić jakąś w miarę niedrogą a dobrą ? Ja zupełnie się na tym nie znam i nie
chciałbym kupić jakiegoś badziewia tylko coś, co działałoby stabilnie.
Nie wiem też za bardzo jak takie coś podłączyć. Czy to normalnie wpina się
do złącza PCI i od tego odprowadza się kabel do gniazdka z anteną, czy też
trzeba mieć coś jeszcze ? I jak to jest np. z Canal Plus albo innymi kodow
anymi stacjami. Co trzeba zakupić do komputera, by uzyskać możliwość ich
odbioru. Chciałbym też mieć dostęp do kanałów satelitarnych. Będę bardzo w
dzięczny za wszelkie rady i sugestie.

Pozdrawiam,
Wojtek