Re: ABIT KT7A-RAID i nowy bios

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 18:35:28 MET DST

Użytkownik <voder_at_usun.to.irc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9qhgcv$r2m$1_at_histeria.pl...
> Mam pytanie odnosnie biosow do KT7A-RAID...
> na stronie abita najnowszy bios to wersja 4A, ale powyzej
> sa biosy do plyty KT7A ver 1.3 or never
> Tam jest bios 5S ktory obsluguje AthlonyXP
> Czy beda one pasowac do mojego KT7A-RAID ?? (plyty zbytnio sie nie roznia)

Rzeczywiście, konstrukcyjnie zbytnio się nie różnią najwyżej będzie Cie
czekała wyprawa z epromem do serwisu w celu przeprogramowania.
Trzeba flash'ować na siłę z odpowiednimi parametrami awdflash'a :

awdflash bios.rom /py /sn /cp /cd /cc /NBL /F

> Jeszcze jedna kwestia...czy warto zmieniac plyte na np KG7-RAID abita
> ktora jest na amd761 i kosciach DDR ??

Jeżeli nie chce Ci się poczekać na płyty z VIAkt266A
no to pewnie-zainstalujesz sobie kiedyś na niej jakiego
XP-np. 2200+
Tylko czy potrzebny Ci jest ten RAID wersja
KG7 bez niego jest w dość atrakcyjnej cenie -640zł (Rancom-Kraków)

> Mam Athlona 1.33Ghz ver C (wlasnie da sie to jakos dokladnie sprawdzic
> bez zdejmowania wentylatora ?? jakis soft pokaze ktora to wersja czy B
> czy C ?)

Sprawdź w wcpuid magistrale fsb jeżeli jest 266Mhz ddr to
działa jako 1.33Ghz a nie 1.3 i jest wszystko OK.

PeJot