Re: ABIT KT7A-RAID i nowy bios

Autor: voder_at_usun.to.irc.pl
Data: Thu 18 Oct 2001 - 09:41:22 MET DST

PeJot <pjsoft_at_poland.com> wrote:
> Użytkownik <voder_at_usun.to.irc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9qhgcv$r2m$1_at_histeria.pl...

> Rzeczywiście, konstrukcyjnie zbytnio się nie różnią najwyżej będzie Cie
> czekała wyprawa z epromem do serwisu w celu przeprogramowania.

eee to wole nie kombinowac ;)))) akurat nie mam pod reka programotorka..

> Jeżeli nie chce Ci się poczekać na płyty z VIAkt266A
> no to pewnie-zainstalujesz sobie kiedyś na niej jakiego
> XP-np. 2200+

tylko czy przejscie z tego co mam na powiedzmy kg7 i pozniej na jakas plyte
z kt266a nie bedzie bardziej oplacalne ???

> Tylko czy potrzebny Ci jest ten RAID wersja
> KG7 bez niego jest w dość atrakcyjnej cenie -640zł (Rancom-Kraków)

W sumie RAID moze nie potrzebny ale potrzebna mozliwosc podlaczenia wiecej niz
4 urzadzen...Dodatkowe kontrolery sie przydaja ;) Co do samego RAID to
robilem testy zwyklego RAID0 i widac bylo roznice...Wydajnosc dyskow wyraznie
wzrosla, wiec jak ktos korzysta z duzych swapow to z pewnoscia odczuje roznice.

> Sprawdź w wcpuid magistrale fsb jeżeli jest 266Mhz ddr to
> działa jako 1.33Ghz a nie 1.3 i jest wszystko OK.

Pod linuxem mam cpu MHz : 1333.407 ;)) wiec chyba to wersja C ;)

Voder