Re: Co wybrac ?

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 18:36:01 MET DST

Użytkownik BoreK <borek_at_multicon.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9qenes$1kj$1_at_korweta.task.gda.pl...
> Nie wiem za bardzo co wybrac ? Nie jestem na biezaco w sprawach technicznych
> (zbyt szybko zmieniajacy sie rynek czesci komp.) :))
> Oto problem , jaka plyte glowna wybrac pod ATHLONA 1GHz :
> - ASUS A7V133 , ATX U100, KT133A RAID
> - ASUS A7A266 SDR/DDR ALI U100
> - ASUS A7M266 DDR AMD U100
>
> W wyborze wchodza raczej dwie pierwsze bo trzecia troche za droga jest cos
> kolo 800 zl , ale moze warto dolozyc (ale czy na pewno warto) ?
> Moze sa jakies inne plyty asusa ?

IMHO żadnej z nich się nie opłaca kupić (a zwłaszcza A7A
na chipsecie Ali Magic gdzie zysk z ddr w porównaniu do sdr
jest minimalny).

Już lepiej Abita KG7 lub Epox'a 8K7A na Amd761+via686B.
Obydwie płyty bez raidu kosztują poniżej 700zł i są szybkie
(w każdym razie dopóki nie pojawią się w Polsce plyty na kt266A)

PeJot