Re: athlon1.4 vs celek1.2

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 18:35:56 MET DST

Użytkownik ..Aldi.. <konto111_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9qeoci$2ot$1_at_news.tpi.pl...
[...]
> od razu informacja - uzywam AMD-kow bo sa tansze..
> zastanawia mnie jednak, ze Intel sie tak wypial na CuMine'a
> przeciez ostatnia (?) wersja miala taktowanie 1,2 GHz
> i byla szybka jak cholera .. o ile pamietam testy z sieci to szybsza
> od p4 1,5 albo i 1,6... tyle, ze trudn im sie teraz cofac i promowac
> starsze rozwiazania.... od tego robia celerony ...

Wydaje mi się że przeważyła możliwość łatwego zwiększania
częstotliwości procesorów P4.
Niedawno była prezentacja P4 "Northwood" - 3.5Ghz
który wejdzie do produkcji chyba gdzieś za rok.
A zapowiadają niedługo wersje 10Ghz ...

Jednak ciekawe jak to będzie z chłodzeniem P4-
Intel ustawi 5Ghz a gdy użytkownik ruszy dwa razy
myszką to się zacznie przegrzewać i auto-magicznie
zwolni do 2Ghz :)

> mam nadzieje, ze AMD jakos sobie poradzi z nagrzewnoscia ich
> procesorow, bo zal mi patrzec jak jacys szalency jak Vetch
> opluwaja go na byle kroku ...

Gość jest rzeczywiście zakręcony :)

PeJot