Re: P R O C E S O R - program telewizyjny

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 22:23:24 MET DST

Niejaki(a) R4v <raist_at_poczta.fm> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> Alez oczywiscie. Przeciez Linux jest banalny w obsludze.

a jak pierwszy raz okna widziales to oczywsice byles pan i wodz? :P

> Nawet pieciolatek
> sobie poradzi, czyz nie?

notabene to pieciolatek nie bedzie nawet potrafil win wylaczyc...

> Kolejny czlowiek, ktory nie wie co mowi. Jak sobie
> wyobrazasz uzywanie Linuxa w domu?

normalnie.,.. ja to z powodzeniem robilem, tylko mialem male problemy z
powodu modemu (ach ten soltrix). ale dla przykladu - gimp - przebija
fotoszopa, czy corela za kilka tysiecy zlotych, xwindows wygldaem,
funkcjonalnoscia i sabilnoscia przebija nakladki na dosa, tryb konsolowy
po oswojeniu jest supr szybki, wydajny i malo pamieciozerny.

> Do grania,

hmmm... jest half-life 4lin, quake3 pod lin, doom pod lin, civilisation
i freeciv... cala masa softu GNU/GPL...

> ogladania filmow

divx/mpeg? zaden problem.

> (na TV prze
> ATi Rage 128 Pro). Ja tego jakos nie widze.

a to juz musiasz sobie popatrzec do howto...

> I jak popierane przez
> wszystkich? Moglbys mowic za siebie? Linux jest tragiczny w obsludze

win dla kazdego na poczatku tez, tylko, ze sie uwaza, ze win prostszy,
co jest nieprawda... nie prosztszy a uprostszony...

> zamkniety na nowe rozwiazania

taaa... kiedy to obsluge usb zaimplementowano? ja w jaju 2.2.14 mialem
toto... ;P

> (chodzi mi o jadro i C), a poza tym blokuje
> droge znacznie lepszym systemom jak chocby BeOS.

tak, moze solarisowi? :P

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|