Re: P R O C E S O R - program telewizyjny

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Mon 15 Oct 2001 - 13:49:03 MET DST

"T.F." <tf_at_motocykle.org> wrote in message news:3bc9cd57_at_news.vogel.pl...
> jest i trzecie wyjscie, BARDZO legalne i popierane przez wszystkich:
> nazywa sie ono LINUX
> (wystarczy tylko troszeczke chciec,
> a nie isc na latwizne [czytaj: gielde czy stadion])

Alez oczywiscie. Przeciez Linux jest banalny w obsludze. Nawet pieciolatek
sobie poradzi, czyz nie? Kolejny czlowiek, ktory nie wie co mowi. Jak sobie
wyobrazasz uzywanie Linuxa w domu? Do grania, ogladania filmow (na TV prze
ATi Rage 128 Pro). Ja tego jakos nie widze. I jak popierane przez
wszystkich? Moglbys mowic za siebie? Linux jest tragiczny w obsludze i
zamkniety na nowe rozwiazania (chodzi mi o jadro i C), a poza tym blokuje
droge znacznie lepszym systemom jak chocby BeOS. A OT sie zrobil z tego
niezly.

Raf