Re: P R O C E S O R - program telewizyjny

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 16 Oct 2001 - 22:31:15 MET DST

Niejaki(a) Krzysztof Kwasniewicz <tasiorsa_at_poczta.fm> w grupie
pl.comp.pecet doznal(a) olsnienia i napisal(a):
> Bardzo się zdenerwowałem bo lubie program X i nie chciałem używać innego
> Freewar'a.

kantor->poczta->umowic sie z autorem, ze wyslesz w kopercie, przekazem,
czy jeszcze inaczej...

gdzie swistak? ale wiadomo, lepiej sie nawet nie wysilac na emaila,
lepiej ukrasc... to jest mniej wiecj tak samo jakby zakochac sie w
jakiej kobiecie, widziec, ze ona jest przyjacielsko nastawiona, ale nic
nie robic, tylko w sobie uczucie tlumic - bo "ona na pewno mnie
wysmieje"...

porownanie pieknie obrazuje to, co wlasnie wynika z Twojego tekstu -
"autor na pewno mnie oleje", wiec po co wogole zawracac mu glowe? 10$ go
nie zbawi, nie? ale juz 10 ludzi po 10$ juz robi 100$...

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|_________txt by: Jesse - Fallout2 Dev. (Interplay)______________|