Re: P R O C E S O R - program telewizyjny

Autor: R4v (raist_at_poczta.fm)
Data: Wed 17 Oct 2001 - 13:09:53 MET DST

"Witold Wilk" <maniack_at_tychy.com> wrote in message

> a jak pierwszy raz okna widziales to oczywsice byles pan i wodz? :P

Nie bylo problemow, mialem Amige :) Owszem, byly drobne schody, ale w
porownaniu z tym co sie dzialo jak zainstalowalem Linuxa to pryszcz.

> normalnie.,.. ja to z powodzeniem robilem, tylko mialem male problemy z
> powodu modemu (ach ten soltrix).

Ja tez. Nawet nie wiem jak ruszyc moj ISDN TA na USB. Szczerze mowiac cos
znalazlem ale juz mi sie nawet nie chce meczyc. Zeby konfigurowac system
przez tydzien? Paranoja.

> ale dla przykladu - gimp - przebija
> fotoszopa, czy corela za kilka tysiecy zlotych

Ja tam gimpa nie lubie, poza tym jest wersja pod Winde. Wole Paint Shop Pro

> a to juz musiasz sobie popatrzec do howto...

Howto nie pomoze, nawet ATi twierdzi, ze jest to w trakcie realizacji ale
kiedy i gdzie to nie wiadomo.

Raf