Re: Celeron II i skoki temperatury

Autor: ===Tomy=== (tomy_at_inetia.pl)
Data: Sun 14 Oct 2001 - 19:54:10 MET DST

Cześć,

>Czy to normalne, że Celeron II 800_at_1120 ma taką nieustabilizowaną
>temperaturę. Chodzi mi o to, że w trybie IDLE ma około 33 stopni, natomiast
>wystarczy lekkie i krótkotrwałe obciązenie procesora i temp momentalnie
>skacze do 45 stopni, równie szybko spada po "zdjęciu" obciążenia z
>procesora.

Normalne jak dla każdego procesora który pracuje na płycie głównej,
która poprawnie obsługuje IDLE dla procesora i stosuje instrukcje HLT.

>Przy długotrwałym, całkowitym obciążeniu procesora, temp potrafi
>osiągnąć nawet 65 stopni. Procesor pracuje na znamionowym napięciu z dużym
>radiatorem i wentylatorem Spire`a, użyłem oczywiście pasty silikonowej.
>Czy te 65 stopni nie grozi mi spaleniem tego procesora?
>I czemu ten procesor ma takie duże wachania temp 33-65?

W pracy mam przy takim samym procku max. 55 stopni.
Celeron II 800_at_1064 przy oryginalnym boxowym radiatorze i wentylu.

Dobrze przesmarowałeś go pastą termoprzewodzącą ?
Który to Spire ? Puszczony na 12V ?

Zadbaj też o dobry obieg powietrza w obudowie.

>Pozdrawiam
>Andys

Pozdrawiam,
===Tomy===

--
Based on Celeron Tualatin 1.5 GHz & MSI 6337 Engine & Radeon powered
mailto:tomy_at_inetia.pl   GG#203753